Om een nieuwe gebruiker toe te voegen:
1. Klik op 'Team'.
2. Klik op '+ Nieuwe medewerkers'.
Vul de gegevens in:
3. Vul de voornaam en achternaam in.
4. Geef aan in welke taal de gebruiker het platform gaat gebruiken.
5. Vul daarna een e-mailadres in. Wanneer er gebruik wordt gemaakt van SSO (Single Sign On) dient hier het organisatie e-mailadres te worden gebruikt.
6. Geef aan in welk team de gebruiker hoort.
Let op: een gebruiker kan in meerdere teams zitten (lees via Hoe verplaats in medewerkers naar een ander team hoe je dit doet). Bij het uitnodigen selecteer je 1 team. Dit wordt het team waar de medewerker instellingen uit krijgt.
7. Als je alles hebt ingevuld kan je op '+ Toevoegen' klikken om meerdere medewerkers in een keer in te voeren. Dit kan echter alleen wanneer de medewerkers in dezelfde evaluatiecyclus zitten en dezelfde start en uitnodigingsdatum hebben.
8. Selecteer de periode waarin doelen kunnen worden gesteld. Kies hier de juiste Cyclus voor de nieuw aan te maken medewerker wanneer er meerdere cycli in gebruik zijn bij jou organisatie.
9. Kies de startdatum van de medewerker
10. Geef aan wanneer de uitnodiging verstuurd moet worden. Je kunt hier kiezen voor de startdatum, dan wordt de startdatum uit stap 9 gebruikt, of een datum/tijd in de toekomst. Je kunt ook kiezen voor geen uitnodiging sturen als je pas later wilt beslissen wanneer je iemand uitnodigt. Je kunt altijd nog handmatig mensen uitnodigen.
11. Klik als je klaar bent op 'Voeg ... medewerker toe'.
Werkt jouw organisatie met functies in Dialog? Hoe koppel ik een functie aan een gebruiker?
Welke rechten krijgt de nieuwe gebruiker in Dialog? Hoe ken ik rollen toe aan een gebruiker?