Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?

Om een nieuwe gebruiker toe te voegen:

1. Klik op 'Team'.

2. Klik op 'Medewerkers'.

3. Klik op '+ Nieuwe medewerkers'.

medewerker_toevoegen_1_edit.png

Vul de gegevens in:

  • Vul de voornaam, achternaam in.
  • Vul daarna een e-mailadres of telefoonnummer of gebruikersnaam van de gebruiker(s) in.
  • Geef aan in welke taal de gebruiker het platform gaat gebruiken.
  • Geef aan in welk team de gebruiker hoort.
    Let op: een gebruiker kan in meerdere teams zitten (lees hier hoe je dit doet). Bij het uitnodigen selecteer je 1 team. Dit wordt het team waar de medewerker instellingen uit krijgt. 
  • Geef aan op welke datum en op welk tijdstip de uitnodiging verstuurd moet worden.

4. Als je alles hebt ingevuld kan je op '+ Toevoegen' klikken om meerdere medewerkers in een keer in te voeren.

5. Klik als je klaar bent op 'Voeg ... medewerker toe'.

voeg_medewerker_toe_edit.png

 

Werkt jouw organisatie met functies in Dialog? Vergeet dan niet een functie te koppelen.

Welke rechten krijgt de nieuwe gebruiker in Dialog? Lees hier meer over rechten en hoe je deze toekent.

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0