Het koppelen van een functie aan een gebruiker kan op 2 manieren:
Via Beheer/ Functies
1. Klik op 'Beheer'.
2. Klik op 'Functies'.
3. Klik op de functie waaraan je een gebruiker wilt koppelen
4. Klik op '+Koppel medewerker'.
- Selecteer de medewerker die je aan deze functie wilt koppelen
- Optioneel: geef aan vanaf welke datum iemand aan deze functie gekoppeld moet worden
5. Als je klaar bent klik je op 'Koppel'.
______________________________________________________________________________
Via Teams/ Medewerkers
Ga naar Teams/ Medewerkers en klik op de naam van de medewerker aan wie je een functie wilt koppelen
Ga via de 3 puntjes naar Instellingen
1. Klik op 'Team'.
2. Klik op 'Medewerkers'.
3. Klik op de 'drie puntjes'.
4. Klik op 'Instellingen'.
5. Scroll naar de sectie Functies, klik op '+Voeg een functie toe' en selecteer de functie die je aan deze medewerker wilt koppelen (meerdere functies zijn mogelijk).