Hoe koppel ik een functie aan een gebruiker?

Het koppelen van een functie aan een gebruiker kan op 2 manieren:

Via Beheer/ Functies
1. Klik op 'Beheer'.

2. Klik op 'Functies'.

3. Klik op de functie waaraan je een gebruiker wilt koppelen

medewerker_koppelen_aan_functie_edit.png

4. Klik op '+Koppel medewerker'.

medewerker_koppelen_menu_edit.png

  • Selecteer de medewerker die je aan deze functie wilt koppelen
  • Optioneel: geef aan vanaf welke datum iemand aan deze functie gekoppeld moet worden

5. Als je klaar bent klik je op 'Koppel'.

medewerker_koppelen_menu_2_edit.png

______________________________________________________________________________

Via Teams/ Medewerkers
Ga naar Teams/ Medewerkers en klik op de naam van de medewerker aan wie je een functie wilt koppelen

Ga via de 3 puntjes naar Instellingen

1. Klik op 'Team'.

2. Klik op 'Medewerkers'.

3. Klik op de 'drie puntjes'.

4. Klik op 'Instellingen'.

koppel_medewerker_3_edit.png

5. Scroll naar de sectie Functies, klik op '+Voeg een functie toe' en selecteer de functie die je aan deze medewerker wilt koppelen (meerdere functies zijn mogelijk).

koppel_medewerker_4_edit.png

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0