Hoe herstel ik een verwijderd account?

Wanneer een gebruiker is verwijderd (handmatig of door de koppeling) heb je binnen 30 dagen de mogelijkheid om het account opnieuw te activeren. 

Hieronder staat in een paar korte stappen hoe je dit kunt beheren. 

  1. Klik op 'Beheer'
  2. Klik op 'Medewerkers'
  3. Klik op de pijlknop naast de knop 'Nieuwe medewerkers' 
  4. Kies voor de optie 'Gedeactiveerde medewerkers'
  5. Op deze pagina staan alle Gedeactiveerde medewerkers.
    De datum achter de medewerker geeft aan wanneer deze medewerker volledig zal worden verwijderd in de database.


    Een medewerker opnieuw activeren 
  6. Klik op de 3 puntjes achter de medewerker 
  7. Kies voor de optie 'Activeer'
    LET OP: doe dit altijd binnen de 30 dagen. Na de 30 dagen wordt de medewerker volledig verwijderd uit de database. Daarna kunnen er ook geen gegevens meer worden hersteld! 


    Een medewerker volledig verwijderen binnen deze 30 dagen 
  8. Klik op de 3 puntjes achter de medewerker 
  9. Kies voor de optie 'Direct verwijderen'
  10. Je krijgt een extra waarschuwing te zien
    LET OP: de medewerker wordt over 24 uur volledig verwijderd uit de database. Daarna kunnen er geen gegevens meer worden hersteld!
  11. De datum wordt automatisch aangepast naar de datum wanneer de medewerker volledig wordt verwijderd. 


    Het activeren of verwijderen in bulk
  12. Selecteer alle medewerkers door het vierkantje voor de naam te selecteren
  13. Klik op de knop 'Wijzig X gebruiker(s)' 
  14. Kies voor de actie 'Activeren' of 'Direct verwijderen'

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0