Wat moet ik doen als het niet lukt om in te loggen met mijn organisatie account?

 

Als je organisatie een koppeling heeft met Single Sign-on, kun je in Dialog inloggen met je organisatie account. Hiervoor klik je op 'Log in met je organisatie account'. Vervolgens vul je je organisatiemailadres in, en wordt je doorgestuurd naar jouw organisatie account.

 

Krijg je een melding dat je niet kunt inloggen? Dan kun je de volgende stappen ondernemen:

Om te controleren waarom het inloggen met je organisatie account niet lukt, kun je nagaan wat het emailadres is dat ingesteld staat in je organisatie omgeving. Dit emailadres moet namelijk overeenkomen met het emailadres dat in Dialog staat. Weet je niet hoe je je emailadres kunt achterhalen? Vraag dit dan na bij het ICT support team of de Dialog-contactpersoon van jouw organisatie. 

Vervolgens kun jij of het contactpersoon een ticket naar het Dialog support team sturen. 

Vermeld in dit ticket: 

  • Het emailadres dat ingesteld staat bij jouw organisatie account.
  • Wat er precies niet werkt bij het inloggen:
    • Je probeert via de Dialog inlogpagina in te loggen, maar je wordt niet doorgestuurd naar de bedrijfs-SSO pagina.
    • Je bent wel doorgestuurd naar de bedrijfs-SSO pagina, maar het inloggen lukt daar niet.
    • Je bent via de bedrijfs-SSO ingelogd, maar krijgt daarna niet het juiste Dialog scherm te zien.
  • Komt dit alleen voor bij één persoon, of bij meerdere personen in de organisatie?
    • Wat zijn de gebruikers/emailadressen waarbij de SSO niet werkt?
  • Graag screenshots (van het hele scherm) bijvoegen wanneer dit mogelijk is.

Je kan deze informatie vervolgens in een ticket (klik hier) aan het Dialog support team sturen.

Wij proberen je dan zo snel mogelijk te helpen.

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1