Je kunt feedbackvragenlijsten maken die medewerkers kunnen gebruiken als zij feedback vragen. In dit artikel lees je hoe je dit kunt doen.
1. Klik op 'Beheer'
2. Klik op 'Feedback'
3. Klik op 'Nieuwe vragenlijst'
4. Geef de vragenlijst een naam
5. Voeg eventueel een tekst toe die standaard meegestuurd wordt met de vragenlijst
6. Klik op 'Voeg vraag toe' om een vraag toe te voegen aan de vragenlijst
7. Schrijf een vraag voor je vragenlijst
8. Voeg eventueel een beoordelingsschaal aan de vraag toe. Een drop-down lijst met opties wordt zichtbaar.
9. Klik op 'Voeg toe'
Herhaal deze stappen om meerdere vragen aan de vragenlijst toe te voegen.
10. Wanneer je al de vragen aan de vragenlijst hebt toegevoegd, geef je aan voor wie deze feedbackvragenlijst beschikbaar is.
Is de vragenlijst voor de hele organisatie? Dan kies je het bovenste team. Is de vragenlijst specifiek voor een bepaald team of afdeling? Dan selecteer je dat team.
11. Klik op 'Opslaan'