Nee. Wanneer de gebruiker voor het eerst in Dialog inlogt met zijn SSO/company account, worden de velden voor naam, e-mail en wachtwoord vastgezet in Dialog. Gebruikers kunnen deze velden dan ook niet meer aanpassen. De naam van de gebruiker wordt namelijk opgehaald uit jullie identity provider. De wachtwoord reset flow gaat ook via jullie identity provider.
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik de Nmbrs koppeling opnieuw autoriseren?
- Kan een gebruiker zijn naam, e-mailadres of wachtwoord wijzigen in Dialog na ingelogd te zijn met SSO?
- Is twee factor authenticatie mogelijk wanneer we gebruik maken van SSO?
- Moet ik nieuwe gebruikers nog steeds uitnodigen voor Dialog?
- Wat verandert er aan de login flow zodra SSO aan staat in Dialog?
- Handleiding voor een koppeling met Nmbrs
- Handleiding voor een koppeling met Cobra
- Handleiding voor een koppeling met Azure Active Directory (in combinatie met Microsoft Graph)
- Handleiding voor een koppeling met Visma.net
- Handleiding voor een koppeling met AFAS