Het koppelen van een functie aan een gebruiker kan op 2 manieren:
1. Bij de instellingen van de medewerker (aan te raden wanneer je de oude functie meteen wil weghalen)
1. Klik op 'Beheer'
2. Klik op 'Medewerkers'
3. Ga met je muis over de desbetreffende medewerker heen en klik op de drie puntjes
4. Klik op 'Instellingen'
5. Scroll naar het kopje 'Functies', klik op '+Voeg een functie toe' en selecteer de functie die je wil toevoegen. Je kunt hier direct ook de oude functie weghalen.
2. Via de functiepagina (aan te raden wanneer je meerdere medewerkers wil aan een functie toevoegt)
1. Klik op 'Beheer'.
2. Klik op 'Functies'.
3. Klik op de functie waaraan je een gebruiker wilt koppelen
4. Klik op '+Koppel medewerker'.
- Selecteer de medewerker die je aan deze functie wilt koppelen
- Optioneel: geef aan vanaf welke datum iemand aan deze functie gekoppeld moet worden
5. Als je klaar bent klik je op 'Koppel'.