Hoe maak ik een nieuwe functie aan?

1. Klik op 'Beheer'.

2. Klik op 'Functies'.

3. Klik op '+ Nieuwe functie'.

Vul de lege velden in:

4. Geef de functie een naam

5. Geef het doel van de functie (optioneel)

6. Geef aan of de functie meerdere niveaus heeft (optioneel)
(bijvoorbeeld Adviseur I, II, III of junior/medior/senior accountmanager)

7. Geef aan of de functie vanaf een bepaalde datum beschikbaar is (optioneel)

8. Geef aan of de functie tot een bepaalde datum beschikbaar is (optioneel)

9. Klik op 'Functie toevoegen'.

Let op: Wil je een functie koppelen aan een gebruiker? Lees hier hoe je dat doet.

Wil je dat de medewerker functie-specifieke competenties ziet in Dialog bij het stellen van doelen en bij de evaluaties? Vergeet deze competenties dan niet te koppelen aan een functie. Lees hier hoe je dat doet.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0