Op de inzichtenpagina van Dialog kun je verschillende rapportages en overzichten terugvinden met informatie over het gebruik van Dialog binnen jouw organisatie. In dit artikel lees je welke manieren er zijn om deze informatie te delen.
Rol toekennen om rapportages in te zien
Binnen Dialog hebben we de rollen 'Rapportages inzien' en 'Rapportages inzien (onderliggende teams)' toegevoegd. Deze rollen geven een gebruiker de rechten op het tabblad 'Inzicht' in te zien en kan daarmee rapportages inzien. Lees hier hoe je rollen toekent aan een gebruiker.
Geef je een gebruiker de rol 'Rapportages inzien' aan een team, dan kan deze gebruiker op de inzichtenpagina rapportages en overzichten terugvinden voor dat team.
Geef je een gebruiker de rol 'Rapportages inzien (onderliggende teams) aan een team, dan kan deze gebruiker op de inzichtenpagina rapportages en overzichten terugvinden voor dat team en onderliggende teams.
Wil je een gebruiker de rechten geven om rapportages van de hele organisatie te zien, geef diegene dan de rol 'Rapportages inzien (onderliggende teams)' aan het hoogste organisatieteam.
Wil je meer informatie over de verschillende rollen die je kunt toekennen in Dialog? Lees dan hier wat de verschillende rollen in Dialog betekenen.
Overzichten exporteren naar Excel
Je kunt een overzicht ook exporteren naar Excel. Dit kun je doen door bij het gewenste overzicht op 'Exporteer als CSV' te klikken.
Nu wordt er een CSV bestand gedownload van het overzicht. In het volgende artikel leggen we je uit hoe je het gedownloade bestand leesbaar kunt maken in Excel: Hoe maak ik een gedownload CSV bestand leesbaar in Excel?