Hoe verstuur ik een herinnering voor een medewerkersonderzoek?

Tijdens een medewerkersonderzoek kun je vanuit Dialog op ieder moment een herinnering versturen. Wanneer je dit doet ontvangen alle medewerkers die het onderzoek nog niet hebben ingevuld opnieuw een mail om het onderzoek in te vullen. We raden aan om in ieder geval halverwege het onderzoek een herinnering te versturen en op de (een na) laatste dag van het onderzoek. 

 

Aanpassen tekst herinneringsmail

  1. Klik op 'Beheer'
  2. Klik op 'Onderzoeken'
  3. Klik op het onderzoek waar je een herinnering voor wilt sturen
  4. Onder de tab 'Planning' pas je het onderwerp en de email tekst aan

    Je kunt zelf de tekst voor deze herinneringsmails schrijven. Dit doe je door op het onderzoek te klikken, en het vinkje 'Gebruik een aangepaste e-mail tekst' aan te zetten. Pas vervolgens het onderwerp en de tekst van de mail aan. Je kunt hier duidelijk maken dat het om een herinnering gaat.

    Let op: als je anderstalige medewerkers hebt, schrijf de tekst in ieder geval ook in het Engels. Dit doe je door het vlaggetje naar het Engels te zetten. 

  5. Klik eerst 2 keer op de knop 'Volgende' en daarna op 'Opslaan' om de aangepaste tekst op te slaan.

 

Het versturen van een herinnering

Nadat je de wijzigingen hebt opgeslagen kom je terug in het scherm met alle onderzoeken. Je kunt de herinnering versturen door:

  1. Met je muis over het onderzoek te gaan en te klikken op de 3 puntjes
  2. Kies voor de optie 'Stuur herinnering'
  3. Klik in de pop-up op 'Doorgaan' waarna de herinnering wordt verstuurd

 

 

 

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0